Euro RSCG Sensors wprowadza usługi Digital Dialogue

Agencja Euro RSCG Sensors wprowadza do swojej oferty usługikomunikacyjne w mediach społecznościowych. Pakiet o nazwie DigitalDialogue obejmuje audyty, tworzenie strategii relacji, zarządzanieinformacją szkolenia i monitoring.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Agencja Euro RSCG Sensors uzasadnia wprowadzenie do swojejoferty usług komunikacyjnych w mediach społecznościowych tym, żecoraz więcej firm chce, by ich marki były tam obecne. - Uważamydziałania w mediach społecznościowych za integralną częśćkomunikacji z otoczeniem, dlatego chcemy pomagać naszym klientom wbudowaniu dialogu pomiędzy ich markami i społecznościami - mówiKatarzyna Przewuska, dyrektor zarządzająca agencji.

Wprowadzana przez Euro RSCG Sensors oferta - nosząca nazwęDigital Dialogue - obejmuje audyty komunikacyjne, tworzeniestrategii relacji z liderami opinii online, zarządzanie informacjąw serwisach społecznościowych, wdrażanie narzędzi opartych o nowemedia, a także szkolenia oraz monitoring forów, blogów i serwisówspołecznościowych. Agencja w ostatnich miesiącach zrealizowała jużkilka podobnych projektów dla firm z sektora finansowego, mediowegoi medycznego, a jej pracownicy prowadzą blogi w serwisach Twitter iBlip.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe