'Every moment RE-Reserved for me'

Od początku kwietnia rozpoczęła się największa w tym roku kampania reklamowa marki Reserved.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

We wszystkich dużych polskich miastach zawisły spektakularne wielkoformatowe obrazy.  Między innymi w Warszawie, Łodzi, Trójmieście, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, na Śląsku. Na ulice wyjechały też mobilne nośniki reklam na środkach komunikacji miejskiej.

Razem z outdoorem ruszyławizerunkowa i pr-owa kampania prasowa obejmująca najpoczytniejsze pisma dla kobiet, dzienniki i magazyny dla panów. Wśród nich Twój Styl, Elle, Viva, Avanti, Hot, Glamour, Cosmo, Wysokie Obcasy, Playboy, Logo, Newsweek, Przekrój czy Gazeta Wyborcza.

Reklamy drukowane pojawiły się także w gazetach wydawanych przez Centra Handlowe.   Same zaś Centra zostały w ramach kampanii nowatorsko 'obrandowane' nowymi obrazami ze znakiem RE.

Za działaniami outdoorowymi i prasowymi ruszył także internet. Specjalnie na potrzeby kampanii został przygotowany nowy serwis internetowy. Reserved widać na stronach głównych w największych polskich portalach. Najmocniejsze działania koncentruja się na WP i Interii. Dochodzi do tego szereg serwisów tematycznych oraz bardzo intensywne akcje sms-owe i e-mailowe do kilku milionów osób.  Obecnie stronę www.re-reserved.com odwiedza około 30 tysięcy osób dziennie. W bazie newsletterowej Reserved jest już prawie 350 tysięcy aktywnych użytkowników.

We wszystkich Salonach Reserved w Europie pojawiły się także nowe grafiki i nowe witryny promujące zgodnie z kampanią nową, niezwykłą kolekcję.

Wraz z działaniami atl-owymi Reserved w ramach kampanii przeprowadzi szereg działań BTLowych. Do Klientów RE oraz osób odwiedzających Centra Handlowe trafiają już pierwsze foldery i ulotki prezentujące nową kolekcję. Za chwilę we wszystkich sklepach dostępne będą imageowe i pro-sprzedażowe katalogi.

Na potrzeby kampanii zostały stworzone nowe filmy i reklamy radiowe.

Kampania filmowa ruszy już wkrótce w kinach w całym kraju  oraz na stronach internetowych re-reserved.com.

Reklamy radiowe emitowane będą w Salonach Reserved  a także w wybranych Centrach Handlowych.

Kampania będzie trwała 3 miesiące. Obejmie swoim zasięgiem także inne kraje poza Polską.

- Nad kampanią wciąż jeszcze pracuje (często ponad siły) zespół marketingowy Reserved oraz zaprzyjaźnieni i stale współpracujący z nami wybitni Twórcy – infomuje Mariusz Kozak-Zagozda Dyr. Marketingu LPP S.A.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day