We środę Telewizja Polska zaprezentowała swoją jesienną ramówkę. Na głównych antenach pokaże trzy nowości: show „You can dance - nowa generacja”, serial „Remiza” i cykl „Pełny obraz”. Nadawca stawia na kontynuacje sprawdzonych projektów, takich jak m.in. „The Voice of Poland”, „Wojenne dziewczyny”, „Rolnik szuka żony” i „Kabaret. Super Show Dwójki”.
Na antenie TVP Kobieta w październiku pojawi się nowa propozycja autorstwa projektantki Ewy Minge – „Piękno – zgłoś się!” (emisje co niedziela, godz. 16.25; premiera – 3.10). Minge zadba w swojej audycji o samopoczucie i wygląd kobiet, które los stawiał w rozmaitych sytuacjach i nie miały dotąd czasu zadbać o siebie.

Krytyka widzów
Jak informuje na swoim Instagramie projektantka mody, po ogłoszeniu, że dołącza do TVP Kobieta, posypały się na nią ze wszystkich stron nieprzychylne uwagi. - Wczoraj podobno „wylądowałam na planecie Kurskiego”. Na tej planecie w rożnej formie jestem od ponad 20 lat - odpowiedziała krytykom Ewa Minge. - Od lat pracuję z kobietami, tymi z najwyższej grupy społecznej ale i tymi, które nie potrafią wyjść ze swoich lęków, depresji, przemocy domowej, choroby. Odbudowuję ich wartość, prowadzę za rękę, daję nowe życie. Nie znam się na polityce i znać się nie chcę. Interesuje mnie moja życiowa misja, która od lat kontynuuje, w tym w mojej fundacji. Dotarcie do jak najszerszego grona kobiet, które gwarantuje TVP KOBIETA na multipleksie.
Projektantka podkreśla: - W moim programie „Piękno zgłoś się” pomogę kobietom odzyskać pewność siebie i poczucie wartości, bez względu na rozmiar, wiek i przekonania polityczne. A hejt na pracowników jednych czy drugich mediów, to już niebezpieczne. WSZYSTKIE media a zwłaszcza publiczne powinny być obiektywne, bo spoczywa na nich odpowiedzialność społeczna i etyczna formowania obywateli. Przypominam z każdej strony i każdego medium. Za mój koszmar wieloletni, myśli samobójcze spowodowane hejtem odpowiadają różne nowe media, wolne.

TVP Kobieta nadaje od marca br. To kanał o charakterze lifestylowo-poradnikowo-rozrywkowym, skoncentrowanym wokół potrzeb i zainteresowań kobiet. W czerwcu br., po ponad trzech miesiącach nadawania ogląda średnio 9,4 tys. widzów, co daje stacji 0,15 proc. udziału w rynku w 4+ i 0,38 proc. w DVB-T. Wśród widzów oglądających naziemną telewizję cyfrową średni udział TVP Kobieta wyniósł 0,38 proc., a w grupie widzów odbierających telewizję kablowo-satelitarną - 0,04 proc.
Córka Frankensteina - nada się.
Jest słowo opisujące to co, zadając się z Kurskim, uczyniła pani Minge. Co więcej, jest to najpopularniejsze w Polsce słowo, z grupy tych niecenzuralnych. Pasuje do tej sytuacji idealnie, pomimo zaklęć pani Ewy.
Kiedyś piękna, ale teraz bardzo się postarzała. Wygląda jak moja babcia :-(