Ewa Sadowska szefową PR i content marketingu w Douglas Polska

Ewa Sadowska zaczęła pracę jako szefowa PR i content marketingu w firmie Douglas Polska zarządzającej siecią sklepów z perfumami i kosmetykami - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej była związana m.in. z firmami UPC Polska, L’Oreal Polska, RSCG Sensors i Pandora Jewelry.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Ewa Sadowska szefową PR i content marketingu w Douglas Polska
Ewa Sadowska

Jako szefowa PR i content marketingu Ewa Sadowska odpowiada w Douglas Polska za strategię komunikacji i zarządzanie projektami medialno-konsumenckimi oraz aktywności z zakresu content marketingu, social media i PR.

Poprzednio przez osiem lat Sadowska pracowała w UPC Polska, odpowiadała tam za komunikację PR i social media. Zarządzała projektami wspierającymi pozycjonowanie marki w obszarze innowacji, m.in. programem Think Big adresowanym do przedsiębiorców z regionu Europy Centralnej i Wschodniej, którzy chcą opierać swój rozwój na nowych technologiach.

Wcześniej przez prawie trzy lata była związana z agencją Euro RSCG Sensors (obecnie Havas PR), gdzie zajmowała się PR produktowym, relacjami z mediami i organizacją imprez m.in. dla UPC, Sharp i Reader’s Digest.

Ponadto pracowała w działach public relations firm Pandora Jewelry i L’Oreal Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber