Facebook blokuje AdSense i AdWords

Facebook opublikował listę sieci reklamowych, które twórcy aplikacji mogą wykorzystywać do prowadzenia kampanii w serwisie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Okazuje się, że deweloperzy nie będą mieli możliwości prowadzenia kampanii z wykorzystaniem usług Google, jako że na liście brakuje AdSense i AdWords.

Lista liczy 68 pozycji i jak podaje Facebook, umieszczeni na niej dostawcy reklam zaakceptowali warunki korzystania z platformy portalu.

Najwyraźniej więc Facebook nie porozumiał się z Google co do warunków współpracy. Najprawdopodobniej chodzi o zapis w regulaminie serwisu, który wymaga od sieci reklamowych udostępniania wszelkich danych na temat swojej działalności, włącznie z nazwiskami pracowników.

To kolejny spór między gigantami - niedawny dotyczył importu kontaktów z poczty Gmail do społecznościowego portalu (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]