Facebook z przyciskiem „kupuję”

Facebook pracuje nad nowym przyciskiem, który pozwoli użytkownikom na dokonywanie zakupów bezpośrednio z poziomu serwisu lub jego aplikacji mobilnych.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Przycisk „kupuję” miałby posłużyć internautom do dokonywania transakcji i składania zamówień bez konieczności opuszczania strony. Daje to szereg nowych możliwości reklamodawcom, którzy mogą umieszczać przyciski kupowania tuż przy reklamach. Mało tego, reakcje internautów pozwolą lepiej dostosować przekaz do ich preferencji. Przykładowo, możliwe będzie wskazanie osób, które kliknęły w guziczek zakupu, ale nie sfinalizowały transakcji. Wówczas zobaczą oni częściej reklamy danego produktu. Ci którzy natomiast już dokonali zakupów nie będą ich widzieli w ogóle.

grafika

Wicedyrektor ds. marketingu w Facebooku, Kevin Bobowski wskazuje, że nowy przycisk jest symbolem ewolucji, jaka dokonała się na Facebooku w minionych latach na płaszczyźnie reklamy. I choć serwis nie planuje zajmować się sprzedażą produktów, to może odegrać istotną rolę na rynku e-commerce jako ważny pośrednik przy dokonywaniu tego typu transakcji.

grafika

Facebook testuje nowy przycisk we współpracy z kilkoma firmami. Nie ujawniono jednak ich nazw. Nie wiadomo również czy i kiedy mechanizm tego typu zostanie udostępniony szerszemu gronu odbiorców.

tp
Autor artykułu:
tp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę