„Fanta City” rusza w nowej odsłonie

Udostępniono odświeżoną wersję internetowej gry społecznościowej „Fanta City”. Aplikacja stanowi główny element letniej akcji promocyjnej napoju Fanta.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej wersji gry „Fanta City” wprowadzono dodatkowe funkcjonalności oraz zmieniono wygląd. Użytkownicy aplikacji – mającej formę wirtualnego miasteczka –mogą korzystać z kreatora awatarów oraz dowolnie modyfikować kolory mebli i gadżetów. Jednocześnie trwa kilka konkursów, m.in. na najaktywniejszych i najpopularniejszych graczy oraz na najładniejszy pokój.

grafika

Grę „Fanta City” – dostępną w serwisie MojaGeneracja.pl – wspierają działania promocyjne obejmujące m.in. specjalną skórkę i widget do komunikatora Gadu-Gadu oraz opisy graficzne. Przypomnijmy, że aplikacja po raz pierwszy została udostępniona w ubiegłoroczne wakacje (więcej – link: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kampania-w-esce-wspiera-promocje-fanta-city).

Grę wyprodukowała agencja K2 Internet na podstawie założeń opracowanych wspólnie z firmami Coca-Cola, McCann Ericsson i Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję