Zaplanowane zostały także touchpointy offline – OOH, kino i radio. Kampania potrwa do końca marca.
Jak informuje agencja Chapter1, prowadzone działania mają na celu budowanie jeszcze większej świadomości marki Fielmann na rynku, jak również podkreślanie unikalnych w skali rynku korzyści oferowanych w salonach tej sieci optycznej. Komunikacja jest kierowana do osób z różnych grup wiekowych, z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb.
– Osoby noszące okulary to fascynująca grupa. Ich potrzeby, motywacje są niezwykle zróżnicowane. W najnowszej kampanii pokazujemy, że Fielmann potrafi na nie w pełny sposób odpowiedzieć. Począwszy od podstaw, czyli opiekuńczego podejścia doradców w salonie, przez unikalne na rynku usługi, aż po produkt: modne oprawki trafiające w indywidualne preferencje klientów – komentuje Sonia Wojtkowiak, senior brand managerka w Fielmann.
Działania mediowe obejmują m.in. zasięgową kampanię digital i SoMe, kampanię OOH (np. w warszawskim metrze) i kinową, rich media (FilmWeb, Proxicloud), promocję z okazji Walentynek (pod hasłem „Pokochasz, jak zobaczysz” - 30 procent rabatu na wybrane okulary i oprawy w salonach stacjonarnych i online), spot radiowy oraz spoty wideo. Te ostatnie to m.in. 5 odcinków serialu reklamowego „Za okularami”, które podkreślają benefity marki.
Agencja Chapter1 odpowiada za całościową koncepcję, scenariusze i koordynację kreatywną filmów (wizerunkowego spotu oraz odcinków serialu “Za okularami”), key visuale, landing page, materiały POS oraz wdrożenie kampanii we wszystkich kanałach itp. Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith Media.