Filmbox Action i Fightbox w ofercie Cyfry+

Platforma Cyfra+ we wtorek 4 września br. dołączyła dwa nowe kanały z portfolio spółki Kino Polska TV: filmowy Filmbox Action oraz poświęcony sztukom walki Fightbox.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Filmbox Action to nowy kanał na polskim rynku. Prezentuje on kino akcji, thrillery, horrory. Na jego antenie emitowane będą też seriale „10,5” i „Killer Wave”.

Z kolei Fightbox prezentuje zawody w sztukach walki, głównie w MMA. Na jego antenie emitowane są relacje z rozgrywek lig i federacji z USA, Japonii i Europy. Kanał ruszył 1 czerwca br. i dostępny jest od startu w Cyfrowym Polsacie. Na razie nadaje tylko po angielsku, ale jesienią ma częściowo otrzymać polską ścieżkę językową (więcej na ten temat).

Filmbox Action dostępny jest na liście kanałów Cyfry+ na pozycji 59., zaś Fightbox - na 129. Stacje te poszerzyły opcję Filmbox HD oraz pakiety Canal+ Prestige HD i Prestiż HD+.

Przypomnijmy, że z końcem sierpnia br. z oferty Cyfry+ zniknął kanał Kino Polska Muzyka. Nadawca zrezygnował z emisji satelitarnej, bo generowała zbyt wysokie koszta, a nie było perspektyw dołączenia stacji do innych platform (dowiedz się więcej).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?