Finnair nowym klientem Havas PR Warsaw

Do grona klientów agencji Havas PR Warsaw dołączyły linie lotnicze Finnair, narodowy przewoźnik Finlandii.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Finnair nowym klientem Havas PR Warsaw
Fot. Pixabay

W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania komunikacyjne na polskim rynku, obejmujące m.in. budowanie relacji z mediami i influencerami, prowadzenie biura prasowego oraz koordynowanie działań komunikacyjnych wspierających rozpoznawalność marki Finnair w Polsce.

– Cieszymy się, że Finnair, firma z ponad 100-letnią historią, dołącza do grona naszych klientów. To linia lotnicza, która łączy tradycję z nowoczesnością, nieustannie inwestując w poprawę jakość obsługi. Praca dla tak wyjątkowej marki jak Finnair to nie tylko dużo radości i inspiracji, ale także kolejny krok w rozwoju naszej agencji, która stawia na rozwój w obszarze komunikacji korporacyjnej, różnorodność sektorową i konsekwentnie rozszerza swoje kompetencje o nowe obszary, w tym branżę lotniczą – mówi Tomasz Lis, managing director Havas PR Warsaw.

Finnair, działający od 1923 roku, jest piątą najstarszą linią lotniczą na świecie, a jego oferta obejmuje bezpośrednie połączenia z Warszawy, Krakowa i Gdańska hubu w Helsinkach. Z Helsinek pasażerowie mogą kontynuować podróż do licznych destynacji na całym świecie, do Azji, Ameryki Północnej, na Bliski Wschód oraz do innych europejskich miast. Linia, znana jako oficjalne linia lotnicza Świętego Mikołaja, jest także jedynym przewoźnikiem oferującym przez cały rok loty do Laponii.

Za działania na rzecz klienta po stronie Havas PR Warsaw odpowiada Kinga Braksal, consulting manager. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana