FireFly Creation międzynarodowo dla Burn

W całej Europie trwa kampania promująca napoje Burn, którą przygotowała agencja FireFly Creation. Punktem kulminacyjnym akcji będzie konkurs snowboardowy Air&Style w Innsbrucku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Motywem przewodnim prowadzonej obecnie kampanii Burn są wizerunki znanych snowboardzistów, będących europejskimi twarzami tej marki. W ramach działań pod hasłem „Gravity got fired” trwają dwa konkursy internetowe: Burn Air&Style i Burn Rail Session. W obu można wygrać wyprawę na turniej snowboardowy Air&Style, który 5 lutego odbędzie się w Innsbrucku, a także przejażdżkę na desce w towarzystwie ambasadorów marki Burn.

grafika

Akcja – prowadzona od połowy lutego we wszystkich krajach w Europie, w których sprzedawane są napoje Burn – obejmuje przede wszystkim internet (m.in. filmy z udziałem snowboardzistów, strony obu konkursów) oraz materiały BTL towarzyszące eventowi Air&Style.

Kreację kampanii przygotowała polska agencja FireFly Creation, która obsługę kreatywną marki Burn rozpoczęła w I połowie ub.r., przygotowując dla niej akcję community marketingową „Burn’in Heads” (więcej na jej temat). Sukces tego projektu zdecydował o poszerzeniu współpracy na pozostałe rynki europejskie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe