"Formuła 1" w Polymusie

Agencja Polymus prowadzi dla HP oryginalną akcję promocyjną w galeriach handlowych. Działania pod hasłem HP Formuła 1 "Ale Jazda" rozpoczęły się w kwietniu i potrwają do końca maja

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Głównym celem prowadzonych działań jest silne wsparcie sprzedaży poprzez:

prezentowanie możliwości fotografii cyfrowej, jakie daje użytkowanie urządzeń HP oraz wzmacnianie pozytywnego wizerunku i budowanie świadomości marki HP.

 Działania promocyjne w ramach akcji odbywają się halach galerii handlowych w całym kraju. Przez 9 kolejnych weekendów ekipy promocyjne prezentują wybrane produkty HP - drukarki fotograficzne, porównując je do osiągnięć samochodów Formuły 1, której HP jest sponsorem. Stylistyka stoisk promocyjnych oraz strojów promotorów nawiązuje do wyścigów samochodowych.

 Na stoisku promocyjnym, wszyscy amatorzy silnych wrażeń mogą zrobić sobie zdjęcie w samochodzie formuły 1 (specjalnie przygotowany fotoboard) i otrzymać je wydrukowane na miejscu i oprawione w ramkę HP.

 Agencja Polymus odpowiedzialna jest za rekrutacje i szkolenia personelu, produkcje strojów oraz wszelkich materiałów POS oraz przeprowadzenie promocji i animacji w galeriach handlowych.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu