Frosta chce walczyć z zaśmiecaniem oceanów

Marka żywności mrożonej Frosta otworzyła food trucka, w którym zbiera środki na organizację sprzątającą oceany.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Food Truck HOT&cold by Frosta for the Oceans 14 września pojawił się w Poznaniu na Nocnym Targu Towarzyskim, a dzień później na Warszawskim Festiwalu Konesera. W stolicy wydarzenie wsparli aktora Olga Frycz oraz bloger Modny Tata.

Goście, którzy odwiedzili food trucka, mogli skosztować takich potraw jak: burgery ze Złotymi Paluszkami Rybnymi, Mexican Chicken burrito z musem z czerwonej fasoli i serem oraz Vegetable Curry z tortillą. Cały dochód ze sprzedaży dań zostanie przekazany organizacji Parley for the Oceans, zajmującej się ochroną mórz i oceanów.

- Zrównoważony rozwój mórz i oceanów jest dla nas bardzo ważny. Wszystkie produkty rybne w naszej ofercie od lat posiadają niebieski certyfikat zrównoważonego rybołówstwa MSC, który gwarantuje, że ryby pochodzą ze stabilnych, dobrze zarządzanych łowisk - mówi Aleksandra Wysocka, marketing manager firmy Frosta.

Za pomysł i organizację wydarzenia odpowiadały LoveBrands Events oraz LoveBrands Relations.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Vectra dodaje osiem stacji do oferty Multimedia Polska

Vectra dodaje osiem stacji do oferty Multimedia Polska

"Bitwa o gości" oglądała się lepiej od "Totalnych remontów Szelągowskiej"

"Bitwa o gości" oglądała się lepiej od "Totalnych remontów Szelągowskiej"

PZPN ma nowego dyrektora marketingu i sponsoringu

PZPN ma nowego dyrektora marketingu i sponsoringu

Google Maps podpowie właściwy pas jazdy

Google Maps podpowie właściwy pas jazdy

Tylu Polaków widzi reklamy outdoorowe. Liderem AMS

Tylu Polaków widzi reklamy outdoorowe. Liderem AMS

Ruszyła kampania promująca nowy system kaucyjny

Ruszyła kampania promująca nowy system kaucyjny