FTC przyjrzy się przejęciu AdMob przez Google

Federalna Komisja Handlu (Federal Trade Commission - FTC) zażądała dodatkowych informacji odnośnie przejęcia przez Google firmy AdMob.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Google ogłosiło na początku listopada, że uzgodniło warunki przejęcia AdMob, firmy specjalizującej się w sprzedaży reklam wyświetlanych na ekranach mobilnych urządzeń. Internetowy gigant ma za nią zapłacić 750 milionów dolarów. Google prowadziło rozmowy z FTC na temat transakcji przez ostatnie kilka tygodni, a ostatnio regulator wystosował tzw. "drugi wniosek" o informacje na temat przejęcia. "To oznacza, że nie sfinalizujemy bezzwłocznie umowy. Jesteśmy jednak przekonani, że FTC dojdzie do wniosku iż szybko rozwijająca się przestrzeń mobilnej reklamy pozostanie wysoce konkurencyjna po zatwierdzeniu tej transakcji" - napisał na oficjalnym blogu Paul Feng z Google.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day