FullSix Media broni budżetu mediowego PLL LOT

Należąca do Havas Media Group agencja mediowa FullSix Media broni obsługi mediowej Polskich Linii Lotniczych LOT.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
FullSix Media broni budżetu mediowego PLL LOT
fot. materiały prasowe

Agencja, podobnie jak przewoźnik odmówili podania informacji na temat trwającego przetargu.

FullSix Media pracuje dla LOT-u od jesieni 2017 roku. Spółka ta została utworzona w strukturze Havas Media Group właśnie do wyłącznej obsługi polskiego przewoźnika.  - Poprzez utworzenie spółki celowej zapewniamy naszemu klientowi całkowitą wyłączność - tłumaczyła wówczas Małgorzata Węgierek, prezes FullSix Media (jednocześnie szefowa Havas Media Group).

Agencja od 2017 roku zajmuje się  planowaniem i zakupem mediów dla LOT w Polsce i na pozostałych 40 rynkach, na których działa przewoźnik (m.in. w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, USA, Kanadzie, Kazachstanie, Japonii i Korei Południowej). Do jej najważniejszych zadań należą: opracowanie strategii mediowej dla LOT, obsługa medialna kampanii reklamowych, koordynowanie działań podwykonawców w Polsce i za granicą, przygotowanie analiz rynku mediów, monitorowanie działań konkurentów i inne usługi dodatkowe. - Liczymy na dobrą współpracę z nową agencją, która zapewni nam kompleksowe wsparcie w realizacji naszej strategii mediowej w Polsce i na świecie - mówił ponad 2 lata temu Adrian Kubicki, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej LOT. - Nasza strategia zakłada, że do 2020 r. LOT będzie liderem przewozów lotniczych w Europie Środkowo-Wschodniej, obsługując ponad 10 milionów pasażerów łącznie i na blisko 90 trasach - dodał.

Przypomnijmy, że w ostatnich dniach niemieckie media poinformowały, że PLL LOT są zainteresowane zakupem niemieckich linii lotniczych Condor. Biuro prasowe polskiego przewoźnika odmówiło nam komentarza w tej sprawie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"