Fundusz Hipoteczny Dom znów reklamowany w telewizji (wideo)

Ruszyła kolejna telewizyjna kampania reklamowa Funduszu Hipotecznego Dom. Akcję przygotowały firmy Szwejkowski, Timecode i Maxus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Spot Funduszu Hipotecznego Dom prezentuje hipotekę odwróconą, która polega na przeniesieniu prawa do nieruchomości w zamian za rentę hipoteczną, wypłacaną co miesiąc lub w innych odstępach czasowych. Celem reklamy jest przedstawienie tej usługi jako rozwiązania finansowego, które w znaczny sposób może poprawić jakość życia starszych osób, a samego funduszu Dom - jako bezpiecznego, profesjonalnego i wiarygodnego partnera finansowego. Kampania jest skierowana do osób mających powyżej 65 lat, przede wszystkim tych mieszkających w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, o wykształceniu średnim i wyższym.

Reklama przez cały lipiec będzie emitowana m.in. w TVP 1, TVP 2, TVN, TVP Info, TVP Kultura, TV Polonia, Polsat 2, Polsat News i Superstacji. Kreację spotu przygotowała agencja Szwejkowski, jego produkcją zajął się dom produkcyjny Timecode, a media kupił dom mediowy Maxus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady