Fundusz Simpact inwestuje milion złotych w platformę E-Contenta

E-Contenta, platforma zajmująca się dystrybucją treści reklamowych z wykorzystaniem technologii AI otrzymała finansowanie w wysokości miliona złotych z funduszu inwestycyjnego Simpact. Środki mają zostać przeznaczone na zatrudnienie kolejnych pracowników oraz prace badawczo-rozwojowe.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Firma E-Contenta udostępnia platformę, która ma wspierać firmy w realizacji strategii content marketingowej poprzez inteligentną dystrybucję treści w formie reklam natywnych.

Teraz w E-Contenta kwotę miliona zł zainwestował fundusz Simpact. Według zapowiedzi inwestycja dostarczy kapitał niezbędny na rozwój biznesu oraz wysokiej klasy zespół doradczy. Są plany otwarcia nowej siedziby E-Contenta w Warszawie oraz zatrudnienia nowych członków zespołu odpowiedzialnych za digital marketing oraz rozwój software.

Znaczna część środków ma zostać wykorzystana na  prace badawczo-rozwojowe, które mają na celu wdrożenie nowych algorytmów śledzących i targetujących.

- Udział w kilku programach akceleracyjnych, w których rozwijaliśmy nasz pomysł i tworzyliśmy ofertę, budowa platformy oraz jej wdrożenie najpierw na Ukrainie, następnie w Rosji i USA zajęły nam trzy lata - przyznaje w komunikacie Zoia Andreeva, szefowa i założycielka E-Contenta. - Poszukując nowych możliwości przyspieszenia naszego rozwoju w Europie oraz przeniesienia naszej działalności i technologii na wyższy poziom, Simpact okazał się być dla nas idealnym partnerem. Ich wiedza z zakresu nowych technologii oraz zaangażowanie w projekty z pozytywnym wpływem społecznym są tożsame z naszymi fundamentalnymi wartościami w E-Contenta.

Działanie platformy oferowanej przez E-Contenta opiera się w głównej mierze na algorytmach sztucznej inteligencji, które mają zapewniać zautomatyzowane dopasowanie merytorycznych treści marketingowych do preferencji indywidualnego użytkownika. Narzędzie zostało stworzone w taki sposób by wyświetlać reklamę tylko tym użytkownikom, których profil odpowiada przynajmniej w 75 proc. grupie docelowej danej firmy.

Dodatkowo E-Contenta planuje stworzyć intuicyjny, automatyczny, bazujący na technologii UX system raportowania wyników podjętych działań. Zwiększy to przejrzystość i wydajność procesu zarządzania kampanią.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"