Lody, gofry i wafle Furore! z identyfikacją wizualną od San Markos

Agencja San Markos wygrała przetarg na sezonową identyfikację wizualną produktów dla sieci lodziarni Furore! należącej do grupy Lagardere Travel Retail.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lody, gofry i wafle Furore! z identyfikacją wizualną od San Markos

Każdy layout przygotowany przez agencję dotyczy innej kategorii produktów. Wyróżnikiem nowej kreacji jest sposób ekspozycji produktów z portfolio i zdjęcia podkreślające apetyczne stylizacje wyrobów. W części oferty dla dzieci pojawi się także sympatyczny brand hero - miś Fururek.

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Agencją San Markos, gdyż przekonała nas ich wizja odświeżenia menuboardów. Ważny był dla nas balans między interpretacją graficzną, a prezentacją produktów, które - jako główny bohater - powinny mówić same za siebie. Naturalne stylizacje i delikatna kreacja bardzo dobrze oddały charakter naszej marki - mówi Anna Szcześniak, kierownik marki So! Coffee i Furore! w Lagardere Travel Retail Polska.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat