G7 odświeża wizerunek marki 7Days

G7 przygotowało nawą kampanię marki 7Days firmy Chipita.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest odświeżenie i wzmocnienie wizerunku znanej już na polskim rynku marki.

Kampania skierowana jest do ludzi młodych, którzy w natłoku codziennych zajęć szukają produktów, które szybko zaspokoją głód, ale też dodadzą energii, siły na cały aktywny dzień.

Bohaterami animowanych filmów zrealizowanych przez Platige Image są składniki produktu, czyli czekolada oraz mąka z margaryną.

Celem kampanii było wyróżnienie marki 7Days na tle całej kategorii, jaką jest kategoria przekąsek.

1 kwietnia wystartował pierwszy teaser’owy etap kampanii. Od 7/04 będzie można zobaczyć kolejne odsłony i przygody głównych bohaterów.

Zespół agencji G7:Kreacja: Joanna Leszczyńska & Andrzej BłachutDział obsługi Klienta: Aleksandra Wiśniewska & Marek Karwowski

Produkcja: Studio Platige Image Przedstawiciel Klienta: Alina Baniecka Dyrektor Marketingu

Media: citi lighty, outdoor, TV.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady