Gadu Air: Po co wyrzucać kasę i siedzieć samemu

Pod hasłami "Po co wyrzucać kasę" i "Po co siedzieć samemu"startuje druga odsłona kampanii reklamowej Gadu Air. Akcja obejmujeprasę, internet i outdoor.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie odsłona kampanii reklamowej GaduAir, sieci komórkowej uruchomionej przez GG Network, jestutrzymana w podobnej stylistyce co pierwszy etap akcji. Dwa layoutyprzedstawiają hasła "Po co wyrzucać kasę" i "Po co siedzieć samemu"uzupełnione stwierdzeniem "Gadu-Gadu w komórce za darmo!", akreacje graficzne podkreślają, że w Gadu Air można za pomocątelefonu komórkowego korzystać z tego komunikatora za darmo i wkażdym miejscu.

Akcja - podobnie jak jej pierwszy etap -jest prowadzona w radiu,prasie, internecie, punktach sprzedaży oraz na nośnikachoutdoorowych i indoorowych. Kreację i strategię kampanii -zaplanowanej do końca czerwca - przygotowała agencja reklamowaSan Markos, natomiast zakupem mediów zajął się dommediowy Value Media.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"