Gadu-Gadu.pl i Ochyachy.pl przeniesione na 24.pl

GG Network łączy swoje witryny kontentowe Gadu-Gadu.pl i Ochyachy.pl w nowy serwis -  24.pl. Gadu-Gadu.pl docelowo będzie służyć do pobierania komunikatora GG i korzystania z niego w przeglądarce.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Uruchomione właśnie 24.pl prezentuje treści z serwisu plotkarskiego Ochyachy.pl oraz dwóch sekcji Gadu-Gadu.pl: motoryzacyjnej i sportowej. Na Gadu-Gadu.pl nie będą już zamieszczane nowe informacje, a te archiwalne będą dostępne tylko do końca sierpnia. Potem serwis będzie prezentował komunikator GG oraz pozwalał go pobrać i korzystać z niego w przeglądarce - podobnie jak obecnie strona GG.pl.

Według Megapanelu PBI/Gemius, w kwietniu br. Gadu-Gadu.pl zanotowało 840 tys. użytkowników i 8,25 mln odsłon, a Ochyachy.pl - 150 tys. użytkowników i 2,39 mln odsłon (zobacz szczegółowe dane).

GG Network nie planuje na razie kampanii reklamowej 24.pl. - Integrujemy serwisy treściowe prowadzone zarówno w ramach GG Network jak i w ramach całego segmentu biznesowego, zmieniamy je i porządkujemy - mówi Wirtualnemedia.pl Jarosław Towarek, chief product officer w GG Network. - Nowy serwis 24.pl to przede wszystkim przeniesienie działalności związanej z dostarczaniem treści na domenę do tego powołaną - dodaje. - Jest to część większej operacji. O kolejnych zmianach i ich kierunku będzie można się przekonać w nadchodzących miesiącach - zapowiada.

Przypomnijmy, że od początku bieżącego tygodnia GG Network informuje użytkowników serwisu mikroblogowego Blip.pl, że z końcem sierpnia zostanie on zamknięty (przeczytaj o tym więcej).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska