Produkty Gatta na półkach sieci Rossmann, Biedronka i Netto

Gatta realizuje partnerskie współprace z popularnymi sieciami detalicznymi - drogeriami Rossmann oraz dyskontami Biedronka i Netto.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Produkty Gatta na półkach sieci Rossmann, Biedronka i Netto

Gatta rozszerzyła asortyment dostępny w drogeriach Rossmann, wprowadzając kolekcje w dedykowanych, specjalnie zaprojektowanych opakowaniach. Nowością jest linia Plus - poszerzona rozmiarówka uwzględniająca zmieniające się sylwetki kobiet.

Gatta prowadziła też akcję promocyjną w sklepach Netto, zaplanowana jest także kolejna jesienna promocja w Biedronce – tym razem poszerzona o bieliznę korygującą i rajstopy korygujące.

- Kolejne kooperacje potwierdzają, jak dynamicznie i w wielu obszarach rozwija się Gatta. Proces restrukturyzacji daje szanse na wypracowanie nowych kanałów sprzedaży i pozyskanie kolejnych dostawców – nie tylko w zakresie surowców, ale też towarów handlowych. Bardzo dokładnie analizujemy procesy wewnętrzne i nadal szukamy kolejnych partnerów – zarówno po stronie zakupowej, jak i sprzedażowej. W wyniku pandemii i sytuacji, którą wywołały obostrzenia, dokonaliśmy dokładnego przeglądu strategii handlowej i efektywności produkcji – dzięki czemu możemy budować nowe przewagi konkurencyjne - mówi Małgorzata Barton, marketing manager Gatta.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gatta-biedronka-wspolpraca-cena-opinie ##

Gatta walczy o utrzymanie się na rynku

W lutym tego roku spółki zarządzające marką Gatta - Ferax oraz Wola - rozpoczęły postępowanie sanacyjne. Zadłużenie obu spółek wobec banków Santander i ING, a także dostawców, wynajmujących i strony publicznej przekracza 100 mln zł.

Gatta sfinalizowała już negocjacje 50 umów z wynajmującymi w galeriach handlowych. Tym samym realizuje założenia przyjęte w postępowaniu sanacyjnym, co pozwala na pozytywne prognozy w zakresie sprzedaży w 2021 roku. Wszystkie oszczędności z tego obszaru są przekierowane na produkcję w zakładach i ochronę miejsc pracy.

- Negocjacje z galeriami handlowymi były ważnym elementem pozwalającym na uporządkowanie kanału sprzedaży. Bardzo budujący jest fakt, że większość partnerów podeszła do rozmów wyjątkowo konstruktywnie – co pozwoliło podpisać nowe, długoterminowe umowy korzystne dla obu stron. Obecnie prowadzimy rozmowy z kilkoma centrami handlowymi i mamy nadzieję, że zakończą się one równie pozytywnie – otwartość i dobra wola wynajmujących jest kluczowa dla dalszego rozwoju sprzedaży w tym kanale - dodaje dr Patryk Filipiak, zarządca restrukturyzacyjny spółek, prezes zarządu ZFR.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały