Genactiv pozostaje klientem 38 Content Communication

Genactiv, polska marka specjalizującą się w produkcji suplementów diety i dermokosmetyków, kontynuuje współpracę z agencją 38 Content Communication - została ona przedłużona do końca 2025 roku. Partnerstwo obejmuje kompleksowe działania komunikacyjne.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Genactiv pozostaje klientem 38 Content Communication

Agencja 38 Content Communication kontynuuje działania dla marki Genactiv, poprzez obsługę PR oraz doradztwo strategiczne. Współpraca ma na celu dalsze umacnianie rozpoznawalności marki oraz rozwój jej wizerunku eksperckiego w kontekście rosnącego zainteresowania naturalnymi składnikami w produktach prozdrowotnych.

– Genactiv to marka o wyjątkowej specjalizacji i silnym zapleczu eksperckim. Naszym zadaniem jest zbudowanie wokół niej komunikacji, która będzie spójna z wartościami brandu, a jednocześnie odpowie na realne potrzeby konsumentów i rynku – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.

38 Content Communication odpowiada za opracowanie strategii komunikacyjnej, tworzenie materiałów edukacyjnych i eksperckich oraz rozwój kontekstów mediowych, zarówno w kanałach B2C, jak i B2B. Projekt obejmuje również komunikację produktową oraz działania wspierające rozwój kategorii suplementów premium w Polsce.

– Wybór 38 Content Communication to decyzja o jakości i strategicznym podejściu do komunikacji. Cieszymy się, że możemy kontynuować współpracę z zespołem, który rozumie naszą misję i potrafi ją skutecznie przekładać na język konsumentów, ekspertów i mediów – podkreśla Antoni Krokowicz, członek zarządu Genactiv.

Za projekt po stronie agencji odpowiada zespół kierowany przez Karolinę Śmiejkowską, PR & communication director.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"