„Geny pod kontrolą” w kampanii Loxon Max (wideo)

Ruszyła kampania promująca preparat przeciw łysieniu u mężczyzn Loxon Max (dawniej Loxon 5%). Za działania pod hasłem „Geny pod kontrolą” odpowiadają Publicis, Ilmatic, Orka i Mindshare.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Geny pod kontrolą” w kampanii Loxon Max (wideo)

Loxon Max (produkowany przez Sanofi-Aventis) to lek na skórę głowy w przypadku łysienia androgenowego u mężczyzn. Bohaterem trzydziestosekundowego spotu jest młody mężczyzna, który nie chce stracić włosów tak jak jego ojciec.

Kreację można obejrzeć w kanałach należących do stacji: Polsat, TVN, TVP. W internecie reklama będzie emitowana w serwisie Wirtualna Polska.

Po stronie agencji Publicis w pracach nad kampanią udział wzięli: Justyna Pyzik, Katarzyna Ulatowska, Agnieszka Dudzic i Daria Matczuk. Produkcją spotów telewizyjnych zajęło się studio produkcyjne Ilmatic, zaś postprodukcją Orka. Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]