Agencja GetHero mniej zyskowna

W ub.r. agencja influencer marketingowa GetHero zwiększyła przychody o 12,7 proc. do 53,4 mln zł. Jej koszty operacyjne podskoczyły o prawie 20 proc., przez co zysk netto zmalał z 3,64 do 1,68 mln zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Agencja GetHero mniej zyskowna

Wpływy sprzedażowe netto GetHero poszły w górę z 48,11 do 56,66 mln zł, a ujemny wynik ze zmiany stanu produktów pogłębił się z -729 tys. do 3,25 mln zł. Przychody krajowe zwiększyły się z 29,36 do 44,33 mln zł, a te z zagranicy zmalały z 18,75 do 12,33 mln zł.

W sprawozdaniu agencja podkreśla, że obsługuje głównie kampanie z udziałem youtuberów i tiktokerów, mając „zawarte umowy na wyłączną obsługę kilkudziesięciu znaczących twórców internetowych, między innymi w oparciu o ich kanały, produkuje i przeprowadza kampanie marketingowe”

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gry-online-bez-polowy-zysku,7169498676992129a ##

Działalność operacyjna GetHero kosztowała w ub.r. 51,11 mln zł, o 19,7 proc. więcej niż przed rokiem (42,69 mln zł). Stanowiące zdecydowaną większość koszty usług obcych wzrosły z 38,47 do 45,15 mln zł.

Nakłady na wynagrodzenia wyniosły w ub.r. 4,44 mln zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - 576,9 tys. zł. Rok wcześniej było to, odpowiednio, 3,19 mln i 347,3 tys. zł.

Koszty amortyzacji wzrosły z 507,3 do 625 tys. zł, a pozostałe koszty operacyjne - ze 183,4 do 253 tys. zł.

Zysk operacyjny GetHero zmalał z 4,53 do 2,05 mln zł, a zysk netto - z 3,64 do 1,68 mln zł. Agencja nie wypłaci dywidendy swojemu właścicielowi - niemieckiemu koncernowi Webedia Group, cały zeszłoroczny zysk przeznaczono na kapitał zapasowy.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie