Cztery agencje reklamowe chcą pracować dla warszawskiej giełdy

Cztery agencje złożyły oferty w przetargu Giełdy Papierów Wartościowych na kompleksową obsługę marketingową full service projektu Telemetria Operator - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg prowadzony przez Giełdę Papierów Wartościowych dotyczy wyboru agencji świadczącej kompleksową obsługę w zakresie marketingowym na potrzeby projektu Telemetria Operator.

Oferty w nim złożyły 4 agencje: Amooco z Wrocławia (z ceną 21 134 zł), Euvic Media ( 150 tys. zł), Hagen (150 tys. zł) i N42 (48 tys. zł).

Celem projektu „Telemetria Operator” jest budowa wielomodułowej platformy aukcyjnej, przeznaczonej do kompleksowej obsługi transakcji na rynku mediowym, związanych z dynamiczną podmianę reklam. Koszt platformy to ponad 33 mln zł.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. przeprowadzenie negocjacji cenowych oraz podpisanie stosownych umów z organizatorami konferencji wskazanymi przez GPW, a także zakup powierzchni reklamowych we wskazanych przez GPW mediach na potrzeby zaplanowanych działań reklamowych.

Agencja ta zajmie się też stworzeniem konceptów kreatywnych reklam, projektów ulotek, bannerów reklamowych, gadżetów z logo, produkcją materiałów marketingowych w postaci gadżetów z logo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?