Glamour liderem, w dół Twój Styl i Joy

ZKDP: w kwietniu 2008 r. pomimo debiutu magazynu "In Style" wzrostsprzedaży zanotowała większość luksusowych miesięczników dlakobiet. Kto zyskał najwięcej? Szczegółowe dane w raporcie portaluWirtualnemedia.pl.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Na pozycję lidera pism luksusowych awansował miesięcznik"Glamour" (G+J Polska), który sprzedał się w nakładzie 252 106 egz.(wzrost o 21 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2007) -wynika z najnowszych, kwietniowych danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

W kwietniu magazyn Glamour organizował już po raz kolejnyNarodowy Dzień Glamour. Czytelniczki magazynu mogły skorzystać zokazji zakupienia rzeczy z aktualnych kolekcji (ubrania, kosmetykii akcesoria modowe) z rabatem do 50%, korzystając z karty rabatowejzałączonej do kwietniowego numeru.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą 236 131 egz. - znalazł się"Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer). W analogicznym okresie 2007 r.sprzedaż tego miesięcznika była wyższa o 2,7 proc. (242 856egz.).

Na podium uplasował się także "Joy" (Hearst MarquardPublishing)- sprzedaż wyniosła 228 593 egz. (252 590 egz. -kwiecień 2007).

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost sprzedażyodnotował "Glamour".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu