Globalny przetarg mediowy GlaxoSmithKline dotyczy także polskiego rynku

Rozpoczęty właśnie przez centralę firmy farmaceutycznej GlaxoSmithKline globalny przetarg na obsługę mediową będzie miał wpływ także na Polskę. Lokalnie marketera obsługuje MediaCom Warszawa (GroupM).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Globalny przetarg mediowy GlaxoSmithKline dotyczy także polskiego rynku

W ofercie GSK na rynku polskim są takie marki produktów bez recepty, jak m.in. Cholinex, Excedrin, Fenistil, Orofar Max, Otrivin, Panadol, Rutinoscorbin, Theraflu, Voltaren, Zovirax.

Centrala firmy rozpoczęła właśnie - po trzech latach od poprzedniego - przetarg na globalną obsługę mediową. W Europie budżetu klienta broni MediaCom (GroupM), w USA – PHD (Omnicom Media Group). Roczny budżet mediowy GSK szacowany jest na 1,3 mld funtów.

Jak udało nam się ustalić w polskim oddziale firmy, rozstrzygnięcie globalnego przetargu mediowego będzie mieć konsekwencje również dla rynku polskiego. Lokalnie firmę GSK obsługuje obecnie MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]