Goldbach Response - nowa sieć reklamy performance w Polsce

Szwajcarska grupa mediowa Goldbach Group wchodzi na polski rynek. Jej pierwszym brandem w naszym kraju jest Goldbach Response - sieć reklamy performance.

km
km
Udostępnij artykuł:

Oferta Goldbach Response oparta jest na technologii umożliwiającej zidentyfikowanie aktywności internautów, co pozwala wdrożyć modele rozliczeniowe oparte na działaniach użytkowników. Ponadto sieć oferuje CPM-A – efektywnościowy model rozliczeniowy kampanii odsłonowych optymalizowanych pod akcje. Goldbach Response realizuje także działania międzynarodowe na witrynach z portfolio Goldbach Group.

Sieć Goldbach Response wykorzystuje technologie firm Adconion oraz BBelements, które pozwalają na optymalizację i mierzenie akcji wykonanych przez internautów.

Osobą zarządzającą nową siecią został Paweł Sypczuk, wcześniej dyrektor generalny sieci afiliacyjnej Afilo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny