Golden Drum 2012: zgłoszenia do 20 sierpnia, Paweł Heinze na czele jury

Ruszyły zgłoszenia do tegorocznego festiwalu Golden Drum. Jednym z dwóch zespołów jurorskich będzie kierował Paweł Heinze z warszawskiego oddziału Leo Burnett. Festiwal odbędzie się od 2 do 5 października w Portorożu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Paweł Heinze (na zdjęciu z lewej), executive creative director Leo Burnett w Warszawie, będzie kierował jury Golden Drum oceniającym projekty zrealizowane głównie w pojedynczych kanałach komunikacji. Zespół ten oceni prace w kategoriach film (telewizja, kino & online), prasa, outdoor, radio, marketing bezpośredni, identyfikacja marek i firm, digital, mobile oraz nowe lub innowacyjne. Natomiast jury na czele z Michaelem Kutschinskim (na zdjęciu z prawej), chief creative officerem Ogilvy&Mather - OgilvyOne Germany, przyzna nagrody w kategoriach obejmujących różne kanały komunikacji, tzn. kampanie zintegrowane, kampanie bezpośrednie, kampanie cyfrowe, kampanie mobilne, eventy, public relations i kampanie innowacyjne. Tegorocznymi nowościami wśród kategorii są te związane z komunikacją mobilną.

grafika

Właśnie rozpoczęła się internetowa rejestracja do festiwalu, prowadzona w serwisie goldendrum.com. Prace konkursowe można zgłaszać do 20 sierpnia, a osoby biorące udział w festiwalu do 3 września. Goldn Drum 2012 odbędzie się od 2 do 5 października w Portorożu w Słowenii.

W konkursie mogą brać udział osoby i firmy z 37 krajów z Europy Środkowej i Wschodniej. W ub.r. polskie agencje zdobyły osiem Złotych Bębnów, po cztery Grand Prix i Srebrne Bębny oraz Złoty Zegarek (przeczytaj więcej i zobacz nagrodzone reklamy).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"