Google na czele, w czołówce bez zmian

Sierpniowy ranking najpopularniejszych stron internetowych nieprzyniósł zmian w czołówce - liderem jest Google, a dalej plasująsię: Onet.pl, Wirtualna Polska, Allegro.pl i Nasza-klasa.pl -wynika z danych pochodzących z badania Megapanel PBI/Gemius.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Spośród witryn znajdujących się w pierwszej trójce, jedynieserwis Google.pl zyskał w sierpniu br. w porównaniu do lipca br.odwiedzających (jego liczba użytkowników wzrosła o 0,67 proc.), zaśOnet.pl i Wirtualna Polska ich straciły (spadki wyniosłyodpowiednio 0,1 proc. i 0,25 proc.). W pierwszej dziesiątce niebyło jednak żadnych zmian pozycji.

Nie obyło się bez nich natomiast w dalszej części rankingu.Grupa Gadu-Gadu awansowała z 14. na 12. miejsce, Mozilla.com spadłaz 12. na 13., a Grupa Fotka.pl z 13. na 14. Spadek zanotowała takżestrona Pkt.pl (z 18. na 19.). Na pozycji 15. zadebiutowała witrynaPf.pl, a na 18. - porównywarka Ceneo.pl. Z pierwszej dwudziestkiwypadły natomiast Orange i Grupa IDG.

Ranking witryn według zasięgumiesięcznego

W rankingu witryn pod względem liczby odsłon bez zmian - prowadziNasza-klasa.pl, drugie miejsce zajmuje Allegro.pl, a trzecie -Onet.pl.

Ranking witryn według miesięcznej liczbyodsłon

Ranking witryn według miesięcznegoczasu

Liderem wśród komunikatorów jest Gadu-Gadu, z którego w sierpniubr. korzystało 6,05 mln użytkowników. Dalej plasują się: Skype iTlen.pl.

Ranking komunikatorów według zasięgumiesięcznego

Źródło: Megapanel PBI/Gemius, sierpień 2008 r.

Liczebność próby: N= 17 120. Grupa objęta badaniem 7+. Dobadania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące zbadania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbiedobieranej i ważonej przez PBC.

* W zestawieniu najpopularniejszych komunikatorów nieuwzględniono:- komunikatora Windows Messenger, który instaluje się automatyczniewraz z systemem Windows i uruchamiając się automatycznie po starciekomputera w przeważającej części przypadków nie jest używany.

** Grupa Fotka.pl, Grupa Medousa.pl i Pino.pl składają sięzarówno z części audytowanych, jaki i nieobjętych audytemsite-centric.*** W niniejszym zestawieniu podano wyniki jedynie dla tych częściwitryny, które biorą udział w audycie site-centric.**** Liczba odsłon dla o2.pl prezentowana w wynikach badania zasierpień 2008 nie obejmuje około 5,5 mln odsłon, które zostałyutracone na skutek 15 minutowej awarii serwera.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami