Google z OMG

Google zawarło dwuletnią umowę z Omnicom Media Group (OMG).

km
km
Udostępnij artykuł:

Na mocy porozumienia grupa, do której należą takie domy mediowe jak OMD i PHD, ma wydać setki milionów dolarów na reklamy graficzne swoich klientów (m.in. Pepsi, McDonald's, Apple, Sony) jakie będą umieszczane na stronach Google.

W zamian internetowy gigant ma pomóc OMG w budowie systemu, mającego pozwolić grupie na sprawniejsze kupowanie przestrzeni reklamowej w sieci Google. Firma z Mountain View będzie także przekazywać OMG dane analityczne pokazujące jak radzą sobie reklamy grupy.

Umowa nie jest oparta na zasadzie wyłączności, co oznacza, że Google może współpracować w tym samym zakresie z innymi firmami reklamowymi, a OMG z takimi rywalami internetowego giganta jak Facebook, Yahoo czy Microsoft.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK