Google z wydawcami i marketerami zapowiada dbanie o wysoki standard reklam

The Coalition for Better Ads to nowa organizacja, która ma pilnować wysokich standardów reklam publikowanych w internecie. Powstała z inicjatywy Google, a partnerami projektu są wydawcy i reklamodawcy, m.in. Procter & Gamble, Unilever i „The Washington Post”.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

O powołaniu koalicji The Coalition for Better Ads Google poinformował podczas konferencji Dmexco w Niemczech.

Według zapowiedzi nowe porozumienie obejmujące Google, wydawców oraz dużych reklamodawców ma walczyć m.in. ze zjawiskiem blokowania reklam poprzez dostarczanie odbiorcom przekazu reklamowego jak najlepiej dostosowanego do ich potrzeb i spełniającego wysokie standardy technologiczne.

Na razie The Coalition for Better Ads tworzą Google oraz Procter & Gamble, Unilever, „The Washington Post”, Association of National Advertisers, World Federation of Advertisers oraz GroupM.

Nowy projekt zakłada, że członkowie stowarzyszenia będą poddawali swoje reklamy systemowi weryfikacji pozwalającemu ocenić czy konkretny format i przekaz spełnia wysokie standardy i może zostać zaprezentowany użytkownikom. Według zapowiedzi rozwiązanie będzie udoskonalane m.in. dzięki zbieraniu od internautów opinii na temat jakości wybranych rozwiązań reklamowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś