Gorący lipiec w stacjach informacyjnych

Kryzys koalicyjny i tragiczny wypadek we Francji spowodowały, że wlipcu widownia stacji informacyjnych była rekordowa - dane TVN24,TVP3, Superstacji i TV Biznes.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanychdla Wirtualnemedia.pl, zarówno udziały TVP3, jak i TVN24 wzrosły wlipcu br. w porównaniu z analogicznym miesiącem zeszłego roku, atakże z czerwcem 2007 roku. Udziały TVP3 wyniosły 6,31 proc. (rokwcześniej 6,02 proc.), a TVN24 - 3,93 proc. (2,61 proc.).

W grupie widzów w wieku 16 - 49 lat TVP3 w ujęciu rocznymzanotowała jednak spadek udziałów z 4,44 proc. w lipcu 2006 roku do4,33 proc w lipcu br. Natomiast udziały TVN 24 wzrosły z 1,99 proc.do 3,04 proc.

Wśród odbiorców telewizji satelitarnej i kablowej udziałyregionalnej Trójki spadły z 5,28 proc. w lipcu 2006 roku do 4,9proc. w analogicznym miesiącu bieżącego roku. Tym samym TVP3straciła pozycję lidera na rzecz TVN24, której udziały poszły dogóry. W lipcu 2006 roku kształtowały się na poziomie 4,69 proc., aw lipcu tego roku wynosiły już 7,24 proc.

W poprzednim miesiącu br. w porównaniu z czerwcem tego rokuwzrosły także udziały Superstacji - z 0,17 proc. do 0,20 proc.Odwrotnie było z TV Biznes, która zanotowała spadek z 0,03 proc. do0,02 proc. Podobna sytuacja w przypadku tych dwóch kanałów miałamiejsce także w grupie wiekowej 16-49 lat (tutaj jednak udziałySuperstacji pozostały w miarę stałe) i wśród odbiorców kablowo -satelitarnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS