GPD dla Goodyear Dunlop Tires Polska

Agencja GPD wygrała przetarg na obsługę reklamową Goodyear DunlopTires Polska. W ramach współpracy będzie przygotowywać kampaniewszystkich marek z portfolio tej firmy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy z Goodyear Dunlop Tires Polska agencja GPDbędzie zajmować się obsługą reklamową typu full service marekGoodyear, Dunlop, Fulda, Sava oraz Dębica.- Strategiczne i kreatywne propozycje GPD na nasz brief okazały sięnajbardziej innowacyjne, a równocześnie spójne z naszymioczekiwaniami co do komunikacji marketingowej dla poszczególnychbrandów - uzasadnia rozstrzygnięcie przetargu Waldemar Jarosz,dyrektor marketingu Goodyear Dunlop Tires Polska.Wcześniej firmę obsługiwała reklamowo agencja S4.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska