GPD z międzynarodową kampanią dla WIX Filters

GPD Agency przygotowała międzynarodową kampanię dla WIX Filters, marki z portfolio Mann+Hummel, producenta filtrów samochodowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
GPD z międzynarodową kampanią dla WIX Filters

Kampania „WIX Filters. They get the job done” to kontynuacja wykreowanego i zrealizowanego również przez GPD konceptu „Joe Mechanic”. Tak jak w poprzedniej realizacji, agencja wychodzi z propozycją charakterystycznego konceptu, który ma wyróżniać się humorem, lekkością, ale merytorycznie pozostaje bliski wymagającej grupie docelowej – zawodowym mechanikom poszukującym najlepszych dostępnych produktów.

Bohaterami najnowszej kampanii są filtry samochodowe obsadzone w rolach niestrudzonych pomocników mechaników. To one wykonują ciężką, na co dzień niewidzialną pracę, chroniąc auto z wykorzystaniem najlepszych komponentów i najnowszych technologii.

Współpraca na linii agencja-marka trwa już ponad 10 lat, a kampania „WIX Filters. They get the job done” potwierdza kompetencje GPD w kreatywnej obsłudze klienta komunikującego się na kilku europejskich rynkach jednocześnie.   

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat