Graphite z nowym logo i hasłem „Moc w Twoich rękach”

Marka elektronarzędzi Graphite (należąca do Grupy Topex) zyskała nową identyfikację wizualną, opartą na nowym logotypie i haśle „Moc w Twoich rękach”. Zaprojektowała ją agencja Dragon Rouge.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowe logo Graphite składa się z literniczego zapisu nazwy wzbogaconego o charakterystyczny niebieski element. Znak funkcjonuje w dwóch wersjach kolorystycznych: białej na czarnym tle i czarnej na białym. Towarzyszy mu nowe hasło główne marki: „Moc w Twoich rękach”.

Zmiana to element globalnego rebrandingu Graphite, obejmującego wszystkie elementy komunikacji marki: same produkty, opakowania, materiały reklamowe i informacyjne, strony internetowe i regały produktowe.

- Nowa identyfikacja bazuje na mocnych kontrastach kolorystycznych, jest czytelna i nowoczesna. Podkreśla efekty naszej wieloletniej pracy nad jakością i przybliża markę klientowi, którym coraz częściej jest profesjonalista - przekonuje Daniel Szafulera, dyrektor marketingu Grupy Topex.

grafika

Po raz pierwszy nowe logo i hasło elektronarzędzi Graphite pojawiły się w ich kampanii reklamowej prowadzonej od września (przeczytaj więcej i zobacz spot).

Rebranding przygotował dział marketingu Grupy Topex we współpracy z agencją Dragon Rouge.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS