Great Open House eventowo promuje Vision Express

W wybranych galeriach handlowych rozpoczęły się działania eventowe promujące Vision Express. Za ich kreację i realizację odpowiada agencja Great Open House.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach akcji promującej Vision Express w 36 galeriach handlowych w największych miastach zostaną umieszczone stoiska, na których będzie można bezpłatnie zbadać swój wzrok przy użyciu specjalistycznego sprzętu – autorefraktometru. Badania będą wykonywać profesjonalni optometryści i młodzi lekarze okuliści. Klienci będą też kierowani na pełne badanie do gabinetów okulistycznych znajdujących się w salonach Vision Express.

grafika

Celem działań – zaplanowanych do 10 lipca – jest tworzenie trwałych relacji z klientem i budowanie pozytywnego wizerunku Vision Express poprzez edukowanie na temat konieczności regularnego badania wzroku i sprawdzania korekcji w używanych okularach. Akcji towarzyszy promocja w salonach Vision Express, w ramach której można kupić okulary na próbę i zwrócić je w ciągu 30 dni.

Kampanię wspierają materiały POS, w których wykorzystywany jest interaktywny motyw złudzeń optycznych. Za przygotowanie oraz realizację wszystkich działań i produkcję materiałów odpowiada agencja Great Open House, która zdobyła to zlecenie w przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry