Greenpeace z nową edycją kampanii „Adoptuj Pszczołę”

Agencje Społem i ReBrain wspierają nową, właśnie rozpoczętą 7. edycję kampanii „Adoptuj Pszczołę” w social mediach. To pierwszy projekt realizowany przez Społem w ramach współpracy z Fundacją Greenpeace Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Greenpeace z nową edycją kampanii „Adoptuj Pszczołę”

Obecna edycja kampanii potrwa 6 tygodni i jest prowadzona na Facebooku i Instagramie.

Jej celem jest zaangażowanie jak największej liczby Polaków w pomaganie pszczołom. Akcja jest szczególnie ważna ze względu na liczne zagrożenia dla owadów zapylających wynikające z działalności człowieka - wykorzystywane w rolnictwie toksyczne pestycydy, zanikanie naturalnych siedlisk zapylaczy, a także postępującą zmianę klimatu. Z tego właśnie powodu wątek wpływu kryzysu klimatycznego na pszczoły będzie szczególnie istotny w tegorocznej akcji.

Agencja Społem odpowiada za przygotowanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych, jej stronę tekstowo-wizualną (key visuale, kreacje graficzne, animowane oraz dodatkowe elementy, takie jak nakładki na awatary czy wydarzenia), opracowanie planów publikacji i prowadzenie projektu.

„Adoptuj Pszczołę” to kampania społeczna Fundacji Greenpeace Polska, dzięki której już siódmy rok z rzędu dziesiątki tysięcy osób wspólnie angażują się w pomaganie owadom zapylającym. Dzięki „adopcjom” wirtualnych pszczół na stronie www.adoptujpszczole.pl, każdy ma szansę pomóc pszczołom miodnym i dziko żyjącym. Można „adoptować" dowolną liczbę wirtualnych pszczół, można też wybrać pomiędzy adopcją jednorazową, a tzw. adopcją regularną, odnawiającą się co miesiąc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie