GroupM: wydatki reklamowe na Wyspach spadną w b.r. o 14 proc.

GroupM prognozuje 14-procentowy spadek wydatków reklamowych wbieżącym roku w Wielkiej Brytanii.

km
km
Udostępnij artykuł:

Należąca do holdingu WPP Group agencja medialnanajwiększe spadki przewiduje dla mediów drukowanych.

W przypadku prasy codziennej wydatki na reklamę mają zmniejszyćsię aż o 26 procent. Wcześniej GroupM szacowałatutaj spadek na poziomie około 20 procent, ale zrewidowała swojąprognozę ze względu na ogromne redukcje w liczbie ogłoszeńumieszczanych w regionalnych tytułach.

Z kolei w przypadku czasopism konsumenckich, agencja zrewidowałaswoją prognozę spadku nakładów reklamowych z 16 do 20 procent.

źródło: guardian.co.uk

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]