Grupa Essilor zachęca do badania wzroku po 40. roku życia

Grupa Essilor, producent soczewek progresywnych, wystartowała z edukacyjną akcją "Czas na wzrok 40+", zachęcającą do badań wzroku. Działania przygotowały Schulz brand friendly, Polymus i Marketing & Communications Consultants.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania informacyjna trwa m.in. w 1800 placówkach Essilor w Polsce, gdzie można skonsultować się ze specjalistami oraz przebadać wzrok. Dodatkowo na stronie internetowej akcji można zdobyć informacje na temat prezbiopii, schorzenia wzroku dotykającego osoby zwłaszcza po 40.roku życia. Pod numerem infolinii 662 902 000 specjaliści udzielają także porad na temat tej wady.

Kampanię wspierają ambasadorzy - m.in. Marzena Rogalska, Danuta Stenka, Artur Żmijewski oraz blogerzy.Aktywności w ramach kampanii obejmują też działania online (media społecznościowe, blogosfera, kampania reklamowa), reklamę telewizyjną, prasową i radiową oraz działania komunikacyjne do mediów informacyjnych, poradnikowych i specjalistycznych.

Za działania ATL i digital kampanii odpowiada krakowska agencja Schulz brand friendly, zaś za komunikację w salonach optycznych - agencja Polymus. Działania PR w ramach kampanii, w tym współpracę z blogosferą powierzono agencji Marketing & Communications Consultants.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]