Grupa FLPR zajmie się wizerunkiem Cal.pl

Grupa FLPR nawiązała współpracę z dostawcą usług internetowych Cal.pl. Klienta pozyskano w drodze rekomendacji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Grupa FLPR zajmie się wizerunkiem Cal.pl

Agencja zajmie się budowaniem i wdrażaniem strategii public relations oraz marketingowej w Polsce. Planowane są szerokie działania media relations, z naciskiem na branżę IT, prowadzenie social media, biura prasowego, bloga, bazy wiedzy, organizowanie konkursów i promocji.

Po stronie agencji za działania odpowiada Małgorzata Bijak, PR&marketing specialist. Klient został pozyskany na zasadzie rekomendacji. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

W swoim portfolio FLPR ma także inne firmy z sektora IT, m.in. Indata Connect, Qualiac czy G Data.

Cal.pl zajmuje się dostarczaniem usług internetowych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych - domen, hostingów, serwerów, stron www oraz certyfikatów ssl.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych