Grupa RMF zatrudniła agencję PR

W listopadzie Grupa RMF dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę PR Grupy RMF, w tym jej kluczowych marek: RMF FM, RMF MAXX i RMF Classic.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Grupa RMF zatrudniła agencję PR
Studio RMF FM, fot. materiały prasowe

W ramach podjętej współpracy 38 Content Communication będzie realizować działania z zakresu PR korporacyjnego, komunikacji kryzysowej, PR produktowego, a także komunikacji CSR/ESG. Agencja będzie wspierać klienta również w obszarze treści do korporacyjnych social mediów Grupy RMF.

- Naszym zadaniem jest wsparcie Grupy w realizacji jej celów biznesowych poprzez precyzyjne, strategiczne działania komunikacyjne. Dzięki połączeniu eksperckiej wiedzy z zakresu PR, sprawnych procesów operacyjnych oraz nowoczesnych narzędzi, możemy zapewnić najwyższą jakość obsługi oraz szybkość reakcji, co jest kluczowe w dynamicznym środowisku medialnym – informuje Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z 38 Content Communication ze względu na bogate doświadczenie agencji w prowadzeniu złożonych projektów komunikacyjnych oraz doskonałe rozumienie specyfiki rynku medialnego. Wierzymy, że dzięki takiemu wsparciu PR, będziemy mogli jeszcze skuteczniej docierać do naszych odbiorców i klientów, a także umacniać wizerunek naszych marek. Liczymy na długofalową, owocną współpracę - dodaje Tomasz Ramza, prezes Grupy RMF.

Za bieżącą obsługę projektu odpowiada zespół: Agnieszka Danowska-Tomczyk, PR & content director oraz Monika Langner, PR & content manager. Wsparcie strategiczne zapewniają Katarzyna Życińska, CEO oraz Zbigniew Badziak, COO w 38 Content Communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu