Grzegorz Kurowski dyrektorem marketingu InPost

Od czerwca 2012 roku stanowisko dyrektora marketingu InPost objął Grzegorz Kurowski. Zastąpił na nim Jacka Powałkę, który pracował w firmie od września 2010 roku. Spółka nie ujawnia powodów jego odejścia.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kurowski odpowiada za strategiczne zarządzanie markami z portfolio Grupy Integer.pl w Polsce i na rynkach zagranicznych oraz kreacja i realizacja strategii marketingowo-reklamowych w ramach projektów: Paczkomaty InPost, mobilne płatności czy faktura multioperatorska.

Grzegorz Kurowski jest absolwentem Wydziału Zarządzania UW. Przed dołączeniem do zespołu InPost zarządzał biznesem e-commerce w Tchibo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady