Grzegorz Luft na czele kreacji w Cape Morris

Grzegorz Luft został nowym head of creation w Cape Morris. Poprzednio był związany z agencją Gong.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Luft stanął na czele kreacji w agencji Cape Morris. Jego poprzednik Jarosław Kacperczyk został awansowany na stanowisko chief design officer i zajmie się koordynacją działań nowo utworzonego zespołu designu w ramach struktury agencji.

Luft w Cape Morris odpowiedzialny będzie za jakość oferty kreatywnej agencji, rozwój działu oraz koordynację kilkunastoosobowego zespołu copywriterów oraz art directorów.

Grzegorz Luft wcześniej związany był z agencją Gong, ma wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej. Współtworzył kampanie 360 m.in. dla takich brandów, jak ING, Netflix, Tymbark, Ekstraklasa.  

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej