Gutkowski: SAR otwarty na pomysły i projekt „Polska. Spring into new”

- Komunikacja i marketing są w trudnym, ale bardzo ciekawym momencie. Proste rezerwy wzrostu kończą się nie tylko dla nas, ale też dla naszych klientów - przyznal Szymon Gutkowski, nowy prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Zapowiedział, że organizacja będzie współrealizować projekt „Polska. Spring into new”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Szymon Gutkowki, wybrany w zeszłym tygodniu na prezesa SAR-u, w udostępnionym we wtorek liście otwartym do członków organizacji podkreślił, że działa ona bardzo dobrze, co jest w sporym stopniu zasługą ustępującego prezesa, Igora Kaleńskiego. - SAR jest jedną z najlepiej działających organizacji pozarządowych w Polsce, prowadzoną przez wspaniały zespół z mądrym liderem - Pawłem Tyszkiewiczem i niezastąpioną Anię Zimecką. Moim pierwszym zadaniem będzie niczego nie popsuć - stwierdził.

Gutkowki zadeklarował, że SAR pod jego kierownictwem jeszcze mocniej zaangażuje się w upowszechnianie nowego wizerunku promocyjnego Polski, opartego na zaprezentowanych w czerwcu br. logotypie i haśle „Polska. Spring into new” (więcej na ten temat). - Po raz pierwszy pojawia się szansa, by budować wizerunek Polski i Polaków w oparciu o jedną silną, unikalną ideę. Jeszcze długa droga, żeby to się udało; a jeśli się uda, SAR i nasze środowisko, wspólnie z innymi organizacjami, zrobi rzecz wielkiej wagi dla całej gospodarki - zaznaczył.

Nowy prezes SAR uważa, że w obecnej sytuacji rynkowej agencje reklamowe wręcz muszą postawić na kreatywność. - Komunikacja i marketing są w trudnym, ale bardzo ciekawym momencie. Proste rezerwy wzrostu kończą się nie tylko dla nas, ale też dla naszych klientów. W tabelkach nie znajdziemy już wszystkich odpowiedzi. Kreatywność w biznesie będzie niedługo koniecznym warunkiem sukcesu. Chyba nie ma drugiej takiej branży, która zatrudniałaby tylu wybitnych, twórczych ludzi, gotowych walczyć dzień i noc o swoje projekty, co nasza. Musimy się tylko nauczyć przekonywać klientów do tego, ile razem możemy zrobić dla wspólnych korzyści - stwierdził.

Szymon Gutkowki podkreślił, że SAR jest otwarty na wszystkie pomysły i sugestie, które można przesyłać na adres mailowy mam.pomysl@sar.org.pl. - Liczę na Wasze pomysły i zaangażowanie. Wszyscy mamy mniej czasu, niż chcielibyśmy mieć, dla naszych rodzin i dla siebie - dlatego w Zarządzie nie będziemy skuteczni bez Waszego zaangażowania - ocenił Gutkowski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"