Gwiazdy w kampanii Strips DeLuxe Box w KFC (wideo)

Ruszyła kampania zestawów Strips DeLuxe Box wprowadzonych do menu restauracji KFC. Akcję, obejmującą telewizję i internet, przygotowały i realizują firmy Red8 Advertising, OMD Media Direction i Solski Burson-Marsteller.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Strips DeLuxe Box podkreśla, że zestawy te są połączeniem Stripsów i Hot Wingsów, zawierającym delikatne polędwiczki kurczaka i ostre skrzydełka z podwójnym panierowaniem. Informuje przy tym, że Strips DeLuxe Box to 5 Stripsów i 3 Hot Wingsy z dodatkiem dwóch sosów do wyboru, dużymi frytkami oraz dolewką Pepsi. Reklamy nawiązują do konwencji filmu hollywoodzkiego, przedstawiając te zestawy jak gwiazdy i zachęcając do sięgnięcia po nie.

Kampania, która potrwa do 29 października, obejmuje telewizję (Polsat, TVN, kanały tematyczne Polsatu i TVN, Discovery i Atmediów) oraz internet (działania na facebookowym fanpage’u KFC Polska). Spot telewizyjny i materiały POS przygotowała agencja Red8 Advertising, za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction, działania w social media realizuje zespół marketingu KFC, a działania public relations prowadzi agencja Solski Burson-Marsteller.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?