H2O Creative agencją kreatywną Lay’s

Po wygranym przetargu agencja H2O Creative będzie odpowiedzialna za kompleksowe prowadzenie komunikacji marki chipsów Lay’s  z portfolio koncernu Pepsico w kilku obszarach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
H2O Creative agencją kreatywną Lay’s

Do zadań H2O Creative należeć będzie opracowanie strategii komunikacji Lay’s, pełna obsługa kampanii digitalowych, ATL i BTL oraz z wykorzystaniem influencerów na rok 2024.

Zaproszenie H2O Creative do przetargu to efekt kilku kampanii projektowych począwszy od 2020 roku. Wśród nich m.in. działania 360 w ramach akcji „Kasa w paczkach”, „Za każdym wspaniałym chipsem kryje się wspaniały ziemniak”, czy „Loża Mistrzów Komentarzy”.

- Wygrany przetarg oraz zaufanie ze strony zespołu Lay’s pokazuje, że jako agencja jesteśmy w stanie całościowo realizować pełną obsługę globalnych brandów i skutecznie rywalizować o projekty z dużymi graczami branżowymi. Możliwość pracy z marką budującą swoją silną pozycję na polskim rynku od niemal trzech dekad to czysta przyjemność i swoista szansa powrotu do emocji z lat młodości – podkreśla Marcin Maj, CEO agencji H2O Creative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych