H2O Creative agencją kreatywną Lay’s

Po wygranym przetargu agencja H2O Creative będzie odpowiedzialna za kompleksowe prowadzenie komunikacji marki chipsów Lay’s  z portfolio koncernu Pepsico w kilku obszarach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
H2O Creative agencją kreatywną Lay’s

Do zadań H2O Creative należeć będzie opracowanie strategii komunikacji Lay’s, pełna obsługa kampanii digitalowych, ATL i BTL oraz z wykorzystaniem influencerów na rok 2024.

Zaproszenie H2O Creative do przetargu to efekt kilku kampanii projektowych począwszy od 2020 roku. Wśród nich m.in. działania 360 w ramach akcji „Kasa w paczkach”, „Za każdym wspaniałym chipsem kryje się wspaniały ziemniak”, czy „Loża Mistrzów Komentarzy”.

- Wygrany przetarg oraz zaufanie ze strony zespołu Lay’s pokazuje, że jako agencja jesteśmy w stanie całościowo realizować pełną obsługę globalnych brandów i skutecznie rywalizować o projekty z dużymi graczami branżowymi. Możliwość pracy z marką budującą swoją silną pozycję na polskim rynku od niemal trzech dekad to czysta przyjemność i swoista szansa powrotu do emocji z lat młodości – podkreśla Marcin Maj, CEO agencji H2O Creative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS