"Moc orzeźwienia" w reklamie Halls (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa gum Halls (Mondelēz International). Akcję pod hasłem "Moc orzeźwienia" przygotowały IQ Marketing, Carat Polska i Big Picture.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Moc orzeźwienia" w reklamie Halls (wideo)

Nowe gumy Halls dostępne są w czterech wariantach smakowych – dwóch miętowych – Peppermint (Mięta Pieprzowa) i Spearmint (Łagodna Mięta) oraz dwóch owocowych - Watermelon (Arbuz) i Citrus (Cytrusy).

10-sekundowy spot promujący przedstawia kobietę i mężczyznę, którzy po spróbowaniu reklamowanych gum doznają tytułowej "mocy orzeźwienia". Reklama została adaptowana na polski rynek, oryginalną wersję przygotowała agencja Ogilvy.

Spot emitowany jest w internecie. Kampanii towarzyszą działania PR oraz silne wsparcie sprzedażowe.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Carat Polska. Za polską adaptację kampanijnego filmu odpowiadał IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję