Haribo ze specjalnym spotem z okazji jubileuszu reklamy

Marka Haribo emituje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces powstawania kultowych reklam opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Haribo ze specjalnym spotem z okazji jubileuszu reklamy

Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach Haribo w 19 krajach.

Film Haribo prezentuje koncept marketingowy oraz przedstawia kulisy tworzenia ikonicznych reklam, a występujący w nim dyrektor handlowy firmy Herwig Vennekens oraz założyciel agencji Quiet Storm, Trevor Robinson OBE, dzielą się swoimi wspomnieniami, spostrzeżeniami i refleksjami z prac przy realizacji kampanii. 

Wideo publikowane jest równocześnie z premierą najnowszej reklamy Kids’ Voices w Niemczech, będącej 40. reklamą wyprodukowaną na całym świecie. Dotychczas w reklamach Haribo można było zobaczyć m.in. mówiących dziecięcymi głosami farmerów w Niemczech, zawodników sumo w Japonii, policjantów w Wielkiej Brytanii czy szachistów w Polsce. Spoty te tworzone są lokalnie w każdym z krajów, opierając się na podkreśleniu unikalnych cech i wartości wyróżniających dany rynek. 

W najnowszej odsłonie kampanii przygotowanej na rynek niemiecki, w której turyści cieszą się smakiem żelków Haribo w górach, marka kontynuuje komunikację tego, że niezależnie od wieku, dzięki drobnym przyjemnościom, wszędzie można odnaleźć w sobie wewnętrzne dziecko i radość.

- Głównym pomysłem realizowanym w kampanii Kids' Voices jest pokazanie, że kiedy otwierasz paczkę Haribo i próbujesz jednego z żelków, budzi się w Tobie wewnętrzne dziecko - powiedział Vennekens. - To chwila dziecięcej radości, niezależnie od tego, jak napięty czy stresujący jest nasz dzień.

Kampania Kids' Voices, która trwa już dziesięć lat, jest kampanią globalną. Jest emitowana w Wielkiej Brytanii, gdzie miała swoje początki, ale także w całej Europie, w USA, Japonii i Korei. Celem marki Haribo jest tworzenie małych chwil radości w naszym codziennym życiu i ten sam cel realizowany jest w reklamach Kids’ Voices.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe