Haribo ze specjalnym spotem z okazji jubileuszu reklamy

Marka Haribo emituje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces powstawania kultowych reklam opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Haribo ze specjalnym spotem z okazji jubileuszu reklamy

Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach Haribo w 19 krajach.

Film Haribo prezentuje koncept marketingowy oraz przedstawia kulisy tworzenia ikonicznych reklam, a występujący w nim dyrektor handlowy firmy Herwig Vennekens oraz założyciel agencji Quiet Storm, Trevor Robinson OBE, dzielą się swoimi wspomnieniami, spostrzeżeniami i refleksjami z prac przy realizacji kampanii. 

Wideo publikowane jest równocześnie z premierą najnowszej reklamy Kids’ Voices w Niemczech, będącej 40. reklamą wyprodukowaną na całym świecie. Dotychczas w reklamach Haribo można było zobaczyć m.in. mówiących dziecięcymi głosami farmerów w Niemczech, zawodników sumo w Japonii, policjantów w Wielkiej Brytanii czy szachistów w Polsce. Spoty te tworzone są lokalnie w każdym z krajów, opierając się na podkreśleniu unikalnych cech i wartości wyróżniających dany rynek. 

W najnowszej odsłonie kampanii przygotowanej na rynek niemiecki, w której turyści cieszą się smakiem żelków Haribo w górach, marka kontynuuje komunikację tego, że niezależnie od wieku, dzięki drobnym przyjemnościom, wszędzie można odnaleźć w sobie wewnętrzne dziecko i radość.

- Głównym pomysłem realizowanym w kampanii Kids' Voices jest pokazanie, że kiedy otwierasz paczkę Haribo i próbujesz jednego z żelków, budzi się w Tobie wewnętrzne dziecko - powiedział Vennekens. - To chwila dziecięcej radości, niezależnie od tego, jak napięty czy stresujący jest nasz dzień.

Kampania Kids' Voices, która trwa już dziesięć lat, jest kampanią globalną. Jest emitowana w Wielkiej Brytanii, gdzie miała swoje początki, ale także w całej Europie, w USA, Japonii i Korei. Celem marki Haribo jest tworzenie małych chwil radości w naszym codziennym życiu i ten sam cel realizowany jest w reklamach Kids’ Voices.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych